Informacje

Poznaj najważniejsze terminy obowiązujące uczestników konferencji oraz z jakimi czasopismami współpracujemy i na jakich zasadach przesyłane będą do nich publikacje.

Najważniejsze terminy

 

  1. 30.07.2025
  2. 10.09.2025

Termin rejestracji udziału w konferencji:

  1. CID Group Seminar
  2. Pozostale sesje konferencji MRJ
  1. 30.07.2025
  2. 30.09.2025

Termin nadsyłania:

  1. 3-5 stron rozszerzonych abstraktów wraz z referencjami w przypadku uczestnictwa w Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar)
  2. referatów w wybranym formacie lub

Termin dokonywania opłat za uczestnictwo w konferencji

15.08.2025 Termin potwierdzenia przyjęcia abstraktu na Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar)
10.09.2025 Termin nadsyłania prezentacji do wygłoszenia na konferencji
18-19.09.2025 Termin konferencji

Publikacje

Uczestnicy Konferencji prezentujący wyniki swoich badań przy wysyłce artykułu wskazują czasopismo, do którego będą aplikowali (pod warunkiem przygotowania materiałów zgodnie z wymaganiami czasopisma), następnie po wstępnej weryfikacji Rady Programowej zostaną przesłane do wskazanych czasopism. Kolejne kroki będą realizowane między czasopismem, a autorem.

Uwaga! Pierwszeństwo w zgłoszeniu publikacji do procedowania w czasopismach mają osoby prezentujące wyniki badań na konferencji.

Opublikowanie materiałów będzie możliwe po przejściu procedury czasopisma wraz z pozytywnymi recenzjami.

Czasopisma z którymi Konferencja MRJ współpracuje:

CID Seminar – Edytorzy niżej wymienionych czasopism we współpracy z Komitetem Naukowym mogą zaprosić autorów wybranych pełnych tekstów artykułów lub rozszerzonych abstraktów (w języku angielskim) do przesłania tych prac do recenzji do redakcji czasopism (zgodnie z polityką i zasadami obowiązującymi w tych czasopismach). Edytorzy tych czasopism wyrazili zgodę na maksymalną liczbę artykułów, które mogą zostać zgłoszone w tych czasopismach:

Pozostałe sesje Konferencji MRJ

Lista czasopism będzie na bieżąco aktualizowana.

Opłaty Konferencyjne

Opłata nie obejmuje:

  • kosztów noclegu (dla osób zainteresowanych zakwaterowaniem w Hotelu Focus przygotowaliśmy preferencyjne ceny; w celu uzyskania hasła uprawniającego do zniżki, prosimy o kontakt z organizatorami),
  • kosztów publikacji w wybranym czasopiśmie. Publikacja następuje po uzyskaniu pozytywnych recenzji w systemie tzw. „ślepej recenzji”. W zależności od czasopisma, opłaty za publikację mogą wynosić od około 800 do 2500 PLN. Zachęcamy do zapoznania się z cennikami publikacji na stronach internetowych poszczególnych czasopism.

Do opłaty konferencyjnej należy doliczyć podatek VAT wg stawki 23%, przy czym osoby finansujące udział w konferencji co najmniej w 70% ze środków publicznych mogą skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT.

Warunkiem skorzystania ze zwolnienia z podatku VAT jest przesłanie niezwłocznie po dokonaniu płatności oświadczenia (DOCX) w formie elektronicznej na adres: fundacjapp@put.poznan.pl o finansowaniu udziału w konferencji ze środków publicznych, podpisanego przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań na rzecz danej instytucji.

Opłatę za konferencję należy uiścić do dnia 30 lipca 2025 roku na konto bankowe o numerze:

Fundacja na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej
Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań

Santander Bank Polska S. A.

93 1090 1362 0000 0001 5788 9773

W tytule przelewu należy wpisać: „MRJ 2025 + imię i nazwisko uczestnika”

Organizatorzy

Organizatorem konferencji jest Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.

Partnerzy

Patronat

Skontaktuj się z nami!

Zarejestruj się!

Zapisu można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej.

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po dokonaniu zapisu otrzymacie Państwo informację mailową z potwierdzeniem rejestracji.