Informacje o Konferencji
Marketing, w jego podstawowej odmianie, odpowiada na potrzeby klientów, a w szerszym kontekście, na problemy współczesnego świata. Poprzez odpowiedzialne działania może przyczyniać się do rozwoju nie tylko przedsiębiorstw, ale także społeczeństw w ujęciu tak lokalnym, jak i globalnym, a także podnosić jakość ich życia. Rozwój kojarzony jest z rozbudową, zwiększaniem zysków i wpływów przedsiębiorstwa oraz rozwojem otoczenia. Należy jednak dostrzec potrzebę odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju nie tylko w ujęciu globalnym, ale także w mikro skali. Dzieje się tak, m.in. w firmach rodzinnych, które borykają się ze zrównoważeniem rozwoju sfery biznesowej i rodzinnej w perspektywie sukcesji.
O jakości Platon mówił jako o „pewnym stopniu doskonałości”. Obecnie mówi się raczej o dążeniu do doskonałości, jako że jakość to jeden z istotnych czynników uwzględnianych w działaniach marketingowych i prorozwojowych. Odpowiedzialne dążenie do poprawy jakości staje się koniecznością na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach.
Podczas konferencji:
- w obszarze marketingu uwagę skierujemy na takie zagadnienia jak: marketing cyfrowy i transformacja cyfrowa, sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, zrównoważony marketing i marketing ekologiczny, marketing społecznościowy, relacje z klientami i zaangażowanie klientów, zachowania konsumenckie, nowe trendy w marketingu w obszarze badań i praktyki,
- w obszarze odpowiedzialnego rozwoju odniesiemy się m.in. do zagadnień: zrównoważonego zarządzania i praktyk w tym obszarze, również firm rodzinnych dotyczącej długowieczności firm i transferu międzypokoleniowego, innowacyjnej kultury organizacyjnej i zarządzania innowacjami, czy zarządzaniem zmianą w organizacji,
- w obszarze jakości przyjrzymy się jakości pod kątem zwiększania wartości, integrowania procesów, w tym technologicznych i rozwiązywaniu szerszych skutków społecznych i środowiskowych.
Problemy w tych trzech obszarach będą dyskutowane w perspektywie teoretycznej i empirycznej oraz deskryptywnej i metodycznej
Zakres Tematyczny
Marketing
Rozwiń aby poznać pełen zakres
- Komunikacja marketingowa
- AI w marketingu
- Marketing w handlu
- Marketing przemysłowy
- Marketing relacji
- Marketing kompetencji
- Marketing kultury
- Marketing 5.0
- Zachowania konsumenckie
Rozwój
Rozwiń aby poznać pełen zakres
Obszar rozwoju organizacji dedykowany jest przedsiębiorczości rodzinnej, w tym:
- Rozwój firm rodzinnych
- Sukcesja
- Zrównoważony rozwój
- Zrównoważone organizacje
- Nadzór właścicielski
- Fundacje rodzinne
- Edukacja dla sukcesji
Jakość
Rozwiń aby poznać pełen zakres
- Jakość procesów
- Jakość produktów i usług
- Jakość w zarządzaniu
- Systemy zapewnienia jakości
- Jakość edukacji
Komitet Naukowy
Komitet Naukowy Konferencji to zespół doświadczonych naukowców z polskich uczelni, którzy starannie wybierają i oceniają prezentowane wyniki badań w obszarach marketingu, rozwoju organizacji i jakości. Razem prezentujemy wiedzę i doświadczenie na najwyższym poziomie.




Prof. dr hab. inż. Joanna Ejdys









Prof. dr hab. Jerzy Węcławski



Dr hab. Iwona Chomiak-Orsa, prof. UE









Dr hab. inż. Bożena Kaczmarska, prof. PŚk






Dr hab. Ewa Mazur-Wierzbicka, prof. US








Dr hab. inż. Beata Starzyńska, prof. PP







Dr hab. inż Waldemar Jędrzejczyk, prof. PCz

Dr hab. Piotr Rogala, prof. UEW


Dr hab. Alicja Winnicka-Popczyk, prof. UŁ


Dr hab. Michał Pietrzak, prof. PG

Dr hab. Adam P. Balcerzak, prof. UWM



Dr. Nazar Fihun
Komitet Organizacyjny
W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji. Podczas konferencji będą się Państwem opiekować:













dr Ada Domańska

dr Ewa Badzińska
Organizatorzy



Partnerzy







Patronat

Skontaktuj się z nami!
Zarejestruj się!
Zapisu można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej.
Prosimy o dokładne wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po dokonaniu zapisu otrzymacie Państwo informację mailową z potwierdzeniem rejestracji.