Informacje o Konferencji
Marketing, w jego podstawowej odmianie, odpowiada na potrzeby klientów, a w szerszym kontekście, na problemy współczesnego świata. Poprzez odpowiedzialne działania może przyczyniać się do rozwoju nie tylko przedsiębiorstw, ale także społeczeństw w ujęciu tak lokalnym, jak i globalnym, a także podnosić jakość ich życia. Rozwój kojarzony jest z rozbudową, zwiększaniem zysków i wpływów przedsiębiorstwa oraz rozwojem otoczenia. Należy jednak dostrzec potrzebę odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju nie tylko w ujęciu globalnym, ale także w mikro skali. Dzieje się tak, m.in. w firmach rodzinnych, które borykają się ze zrównoważeniem rozwoju sfery biznesowej i rodzinnej w perspektywie sukcesji.
O jakości Platon mówił jako o „pewnym stopniu doskonałości”. Obecnie mówi się raczej o dążeniu do doskonałości, jako że jakość to jeden z istotnych czynników uwzględnianych w działaniach marketingowych i prorozwojowych. Odpowiedzialne dążenie do poprawy jakości staje się koniecznością na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach.
Podczas konferencji:
- w obszarze marketingu uwagę skierujemy na takie zagadnienia jak: marketing cyfrowy i transformacja cyfrowa, sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, zrównoważony marketing i marketing ekologiczny, marketing społecznościowy, relacje z klientami i zaangażowanie klientów, zachowania konsumenckie, nowe trendy w marketingu w obszarze badań i praktyki,
- w obszarze odpowiedzialnego rozwoju odniesiemy się m.in. do zagadnień: zrównoważonego zarządzania i praktyk w tym obszarze, również firm rodzinnych dotyczącej długowieczności firm i transferu międzypokoleniowego, innowacyjnej kultury organizacyjnej i zarządzania innowacjami, czy zarządzaniem zmianą w organizacji,
- w obszarze jakości przyjrzymy się jakości pod kątem zwiększania wartości, integrowania procesów, w tym technologicznych i rozwiązywaniu szerszych skutków społecznych i środowiskowych.
Problemy w tych trzech obszarach będą dyskutowane w perspektywie teoretycznej i empirycznej oraz deskryptywnej i metodycznej.
Podczas konferencji odbędzie się również Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar). Edytorzy niżej wymienionych czasopism we współpracy z Komitetem Naukowym mogą zaprosić autorów wybranych pełnych tekstów artykułów lub rozszerzonych abstraktów (w języku angielskim) do przesłania tych prac do recenzji do redakcji czasopism (zgodnie z polityką i zasadami obowiązującymi w tych czasopismach): Oeconomia Copernicana (2 artykuły) i Central European Management Journal (2 artykuły).
Zakres Tematyczny
Marketing
Rozwiń aby poznać pełen zakres
- Komunikacja marketingowa
- AI w marketingu
- Marketing w handlu
- Marketing przemysłowy
- Marketing relacji
- Marketing kompetencji
- Marketing kultury
- Marketing 5.0
- Zachowania konsumenckie
Rozwój
Rozwiń aby poznać pełen zakres
Obszar rozwoju organizacji dedykowany jest przedsiębiorczości rodzinnej, w tym:
- Rozwój firm rodzinnych
- Sukcesja
- Zrównoważony rozwój
- Zrównoważone organizacje
- Nadzór właścicielski
- Fundacje rodzinne
- Edukacja dla sukcesji
Jakość
Rozwiń aby poznać pełen zakres
- Jakość procesów
- Jakość produktów i usług
- Jakość w zarządzaniu
- Systemy zapewnienia jakości
- Jakość edukacji
Komitet Naukowy
Komitet Naukowy Konferencji to zespół doświadczonych naukowców z polskich uczelni, którzy starannie wybierają i oceniają prezentowane wyniki badań w obszarach marketingu, rozwoju organizacji i jakości. Razem prezentujemy wiedzę i doświadczenie na najwyższym poziomie.




Prof. dr hab. inż. Joanna Ejdys









Prof. dr hab. Jerzy Węcławski



Dr hab. Iwona Chomiak-Orsa, prof. UE









Dr hab. inż. Bożena Kaczmarska, prof. PŚk






Dr hab. Ewa Mazur-Wierzbicka, prof. US








Dr hab. inż. Beata Starzyńska, prof. PP





Dr hab. Piotr Rogala, prof. UEW


Dr hab. inż Waldemar Jędrzejczyk, prof. PCz

Dr hab. Alicja Winnicka-Popczyk, prof. UŁ


Dr hab. Michał Pietrzak, prof. PG


Dr hab. Adam P. Balcerzak, prof. UWM

Dr. Nazar Fihun


Prof. dr hab. Kazimierz Perechuda UEW

Dr hab. inż. Maciej Szafrański

dr hab. Beata Tarczydło, prof. AGH
Komitet Organizacyjny
W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji. Podczas konferencji będą się Państwem opiekować:




Dr hab. inż. Maciej Szafrański









dr Ada Domańska

dr Ewa Badzińska
Organizatorzy



Partnerzy







Patronat

Skontaktuj się z nami!
Zarejestruj się!
Zapisu można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej.
Prosimy o dokładne wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po dokonaniu zapisu otrzymacie Państwo informację mailową z potwierdzeniem rejestracji.